Erdély / 2018.03.30. - 04.01.

Budapestről indultunk Nagybánya felé. Útunk során több építészetileg érdekes helyszínt is meglátogattunk (nagykárolyi kastély, fatemplomok). Másnap Mitru Illdikó, helyi építész körbevezetésével ismertük meg a települést. Vasárnap hazafele útba ejtettük Szatmárnémetit. A várost Muhi Sándor művészettörténész/helytörténész mutatta be nekünk.

Bevonótábor, Ipolyalmásd / 2017.10.27

A Klubban már hagyománynak számító bevonótábor célja, hogy a tagjelöltek és a tagok jobban megismerjék egymást. A bő egy nap alatt a közös főzést kötetlen beszélgetés és játék követte. Tábort kirándulással, majd egy azt követő ebéddel zártuk.

Nagyszékely/ 2017.06.20

Nagyszékelyen Pintér Imre, a BME Szilárdságtani és Tartószerkezeti Tanszék oktatójánál vendégeskedtünk bő egy napot. A Klubban már hagyománynak számító látogatás rendkívül jó hangulatban telt

Velencei Biennále tanulmányút / 2016.10.21. -25.

Berlini tanulmány utunk sikerességének köszönhetően idén ősszel Velencébe látogattunk el. Három szép őszi napot töltöttünk itt, egy-egy napot a biennálé Arsenale és Giardini szigetén, egyet pedig a város többi látványosságát csodálva. Ez idő alatt bármerre néztünk, bolyongtunk, színvonalas építészetet, hatalmas inspirációs löketet kaptunk, mely a félév közepén mindannyiukra üdítő hatással volt. Emellett ez a kirándulás a Klub egyik különleges találkozási pontját jelentette, Erasmus ösztöndíjjal jelenleg külföldön tartózkodó tagjainkkal közösen élvezhettük ezt az utazást. Az ott töltött idő mellett az oda- és visszautunk is különleges élmény volt, két kabint töltöttünk meg az éjszakai vonat ülő-kocsijában, ahol az egymás hegyén-hátán alvás valódi csapat építésnek bizonyult. Három nap és két vonaton átaludt éjszakával később bár kissé fáradtan, de élményekkel és inspirációval tele tértünk vissza az egyetemi hétköznapokba.

Bevonótábor, Csány / 2016.09.23

Késő szeptemberében került megrendezésre hagyományos bevonótáborunk, ezúttal a Csányon. A bevonótábor fontos a Klub számára, hiszen itt ismerkedik meg a régebbi tagság az újakkal, a csapatépítő programokkal tarkított hétvége nagyban segíti a Klub évközi munkáját. A játékokon kívül ez alkalommal szakmai programon is részt vettünk, a hatvani Grassalkovich-kastély vadászati múzeumot jártuk be az Atelierachitects vezetésével.

Bevonótábor, Kisoroszi / 2015.09.20- 21.

Az Építész Klub egy szeptemberi hosszú hétvégén Kisorosziban rendezte meg idei bevonó táborát, melynek célja a klub új tagjelöltjeit összeszoktatni a veterán klubosokkal. Egy faluhostelben szálltunk meg, ahol sor került ismerkedésre, játékra, majd a Szentendrei-sziget északi csücskének bejárása és rőzsegyűjtés után némi sütögetésre és éneklésre is. A bevonó tábor alatt az új tagjelölteknek lehetőségük volt megismerkedni a klub felépítésével, szervezetével, az idei programtervekkel és azok alapvető célkitűzéseivel.

Ez a csontpufogás, ez a hanti rege, hitemet hirdeti híven…